24.1.12

Ben Yaptım

Bir de süper ego var tabii. "Ben yaptım! İlk benim aklıma geldi! Ben dedim diye öyle oldu!" Bunlardan eminim hepinizin etrafında vardır. Oturup konuşurken sizin için önemsiz bir şey söylersiniz aranıza bir üçüncü geldiğinde iki dakika önce söylediğiniz şeyi o kişiye "yaa şimdi ben şöyle düşündüm" girizgahıyla anlatmaya başlar. İlk zamanlar yok canım dersiniz, sonra hass lan harbiden böyle yapıyor vay be dersiniz. Günlük alışkanlıklarınızı bile kendine mal edebilir. Ben böyle yaptım diye yapıyorsun sen de dimiiiii der pis pis sırıtarak.

Bazen o kadar güzel satarlar ki düşüncenin ya da davranışın özünde size ait bile unutursunuz.




Kendi fikirleri yok mu?!

Elbette var! Var da sizin ağzınızdan duysun bir kere de görün nasıl sahipleniyor. Evet ben demiştim, biliyorum! Haberim var ki, ben hep böyleydim ki. O böyle sahiplenirken siz ne yapıyorsunuz peki?
Evet, şaşkınlıkla yüzsüzlüğüne bakıyor sesinizi çıkartmıyorsunuz.

Sabır küpüsünüz dimi. Maşallah.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder